SISTEM KVALITETA
Sistem kvaliteta usklađen je sa evropskim i bosanskohercegovačkim zakonima, pravilnicima i smjernicama kako bi kupac, odnosno pacijent dobio siguran, ispravan i kvalitetan lijek, medicinsko sredstvo, dijetetski suplement i kozmetički proizvod iz zastupničkog asortimana Oktal Pharme.
U tu svrhu Oktal Pharma je uvela sistem obezbjeđenja kvaliteta: ISO 9001 za upravljanje kvalitetom.
I u svom poslovanju pridržava se smjernica DDP-a prema važećoj regulativi u Bosni i Hercegovini.
U svrhu neprekidnog praćenja kvaliteta proizvoda i usluga imenovane su odgovorne i kvalifikovane osobe, edukovane prema važećim evropskim i bosanskohercegovačkim zakonima, koje su kontinuirano na raspolaganju.
POLITIKA KVALITETA
Osnova kvaliteta i uspješnosti poslovanja Oktal Pharme je cjelokupno sagledavanje zahtjeva tržišta i potreba kupaca, a postiže se stručnim i perspektivnim kadrovima, upravljanjem troškovima, ulaganjem u opremu i tehnologiju, optimalnim planiranjem i fleksibilnošću u cjelokupnom poslovanju.
OSNOVNE POSTAVKE POSLOVANJA
Oktal Pharma zasniva svoje poslovanje na poznavanju i zadovoljavanju potreba i želja kupaca te pružanju veće vrijednosti od konkurenata, upravljanju rizicima i prepoznavanjem prilika prema očekivanjima zainteresiranih strana.
Oktal Pharma svoje zaposlenike osposobljava i kontinuirano poboljšava sisteme upravljanja kako bi bolje i brže od drugih zadovoljili potrebe kupaca.
TRAJNI CILJEVI OKTAL PHARME
Trajni ciljevi Oktal Pharme su izgradnja snažne i moderne veledrogerije, sposobne za najviše ciljeve u trgovini, zastupanju, istraživanju tržišta, promociji farmaceutske i medicinske nauke te brige za okoliš i održivo poslovanje na području Bosne i Hercegovine.
To ćemo osigurati:
|
|