Veledrogerija Anzag novi strateški partner Oktal Pharme

Oktal Pharma, treća po redu veledrogerija na tržištu Hrvatske, potpisala je ugovor s njemačkom veledrogerijom Andreae-Noris Zahn AG (Anzag) o prijenosu 49 posto vlasničkog udjela, koji je realizovan kroz dokapitalizaciju društva

Udruživanjem s kompanijom Anzag, Oktal Pharma na prvom mjestu želi poboljšati uslugu i povjerenje svojih kupaca i dobavljača, te zajedno s njima graditi kvalitetan, moderan i transparentan sistem opskrbe farmaceutskim i medicinskim proizvodima na tržištu cijele regije. Prema dogovoru obe strane, ova transakcija neće dovesti do promjena u Upravi i menadžmentu, kao ni u osnovnoj poslovnoj politici Oktal Pharme.

Anzag, veledrogerija sa sjedištem u Frankfurtu, osnovana je 1841. godine. Dioničko je društvo čiji su dioničari najveće europske veledrogerije, tako da sada s 3,33 milijarde eura prometa ima 17,5 posto udjela na njemačkom farmaceutskom tržištu. Ima 2206 zaposlenih na 23 lokacije u Njemačkoj.

Oktal Pharma d.o.o. osnovana je 1992. godine. Danas ima 130 mil. eura prometa, 17 posto udjela na tržištu, 200 zaposlenih i zauzima treće mjesto u veleprodaji farmaceutskih proizvoda na hrvatskom tržištu. Oktal Pharma ustanovila je kompaniju u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, te Srbiji i Crnoj Gori, čime se sve jače pozicionira kao regionalni poslovni partner na tržištu bivše Jugoslavije.

Dokapitalizacija društva jača stabilnost kompanije i pridonosi jačanju tržišne pozicije, širenju poslovnih aktivnosti, te osiguravanju boljih uslova rada zaposlenicima. Širenje poslovanja ujedno predstavlja bazu za otvaranje mogućnosti generisanja novih radnih mjesta.

"Ovo partnerstvo bit će primjer pozitivnog udruživanja i razumijevanja između dvije kompanije potpisnice, i uvjeren sam da će trajati dugo na obostrano zadovoljstvo, kao i zadovoljstvo kupaca i dobavljača", izjavio je nakon potpisivanja ugovora predsjednik Uprave Oktal Pharme d.o.o. Zagreb Vladimir Klobučar, mr. pharm.

U narednom razdoblju Oktal Pharma i Anzag planiraju proširiti svoje poslovanje na tržištima izvan granica Hrvatske, te na taj način još više ojačati svoju poziciju u regiji.